Forum Zapraszamy wszystkich chętnych do gry w DnD
Dungeons and Dragons
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Historia

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Zapraszamy wszystkich chętnych do gry w DnD Strona Główna -> Historia "Państwa Miast Zjednoczonych" oraz mapa krainy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RaVanux
Administrator
Administrator



Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 12:24, 29 Paź 2006    Temat postu: Historia

3 era 456r – Data uważana za początek kolonizowania przez Ludzi Południa Wysokich Krain. W tedy to Dawid Donterqoou wypłynął z dziesięcioma statkami na Morze Białe. Z zapisków z jego własnoręcznie napisanego dziennika wynika, że w 64 dniu wyprawy -czyli właściwie pod jej koniec- złapał ich sztorm.. Trzy statki na pewno utonęły, trzy następne zaginęły a jak się potem okazało sztorm wyniósł je aż pod ujście rzeki Hydry. Cztery pozostałe statki a na nich również ten Donterqoou’a przybiły do brzegów pomiędzy wielkimi górami nazwanymi potem śnieżnymi a bliźniaczymi wzgórzami.

3 era 457-475r. – Załogi ocalałych statków szukają sobie odpowiedniego miejsca do osiedlenia. Powstaje pięć wiosek. Największa Kniks koło ujścia Hydry i cztery nie nazwane przez ich mieszkańców w Dolinie Elfiej.

3 era 475r. – Kniks rozrosło się niesamowicie, Cztery wioski w Dolinie Elfiej również, aż do tego stopnia, że ludzie postanowili stworzyć z nich jedno miasto, które nazwali nazwiskiem pierwszego kolonizatora- Donterqoou. Jednak znaleźli się ci, którym się nie podobał taki rozwój. Woleli odkrywać nowe tereny a nie osiąść na jednym miejscu tak od razu. Grupa, która nazwała się Alknetami wyruszyła przez przełęcz nazwana długo potem Przełęczom Gryzącego Rycerza. Mało się o nich wie. Jest wiele plotek że za ta przełęczom spotkali istoty z innych planów, o umowie starszego grupy z Diabłem. Jednak nie będziemy pisać tu legę, prawda jest jedynie to, że z bliżej nie wyjaśnionych przyczyn wioska, którą potem założyli –Alknet- rozrosła się niesamowicie szybko z handlu z krasnoludami. Nikt do końca nie wiem czym handlowali jednak na tych ziemiach nie było żadnego cennego surowca.

3 era 485-493r.- Wielki rozwój. Donterqoou i Kniks handlują ze sobą drogą morską, Powstaje Uniwersytet PowerKey, ludzie z Alknet osiedlają również Żyzne Równiny na zachodzie, powstaje tam wielki kompleks rolniczy. Zaczynają powstawać pierwsze drogi, by pod koniec okresy nazwanego Wielkim Rozwojem, komunikacja w Wielkich Krainach dorównała tej, która rozwijała się przez tysiące lat w Krainach Południa.

3 era 493-557r.- Czas spokoju. Ludzkie życie w Wielkich Krainach ustatkowało się. Nowe pokolenia, które rozwijają dzieło swoich przodków przyzwyczaiły się już całkowicie do życia na tym terytorium. Ludzie dowiadują się że ich przodkowie byli tu wcześniej, odkrywając wielkie miasto Nee-Jakfas.

3 era 501r.- Przedstawiciele czterech miast i grodu Jernt podpisują dokument Połączenia się w jedno Państwo Zjednoczonych Miast.

3 era 24 czerwca 525r.- Aktywność militarna miast wzrosła. Na Żyznych Równinach pojawiają się diabły i demony wychodzące z magicznego portalu w zastraszającej liczbie. Alknet odcina się od reszty miast i nie ma od niego żadnych wieści. Król ustawia armie na przełęczy Gryzącego Rycerza (w tedy jeszcze pod inną nazwę) i na zachód od zagajnika pająków, elfy ustawiają się na przełęczy smoków. Krasnoludy walczą z buntem orków pracujących jako niewolnicy w ich kopalni, czy dojdzie do wojny wymiarów? Po paru dniach jednak wszystko wraca do normy, sprawa zostaje utajniona nikt naprawdę nie wie co się stało. Dalej trwa „Czas pokoju" ale czy na zawsze?

3 era 525-675r- Przeludnienie Terenów Miast Zjednoczonych i przychodzący z pólnocy lodowiec zmusza tutejszą ludność do eksploaracji nowych terytorium. Ludzie i elfy wyruszają na południe za pustynie Wielką w poszukiwaniu cieplejszego klimatu i odpowiedniego miejsca do osiedlenia sie. Krasnoludy gnomy i niziołki stopniowo przejmuja wyskoie urzedy w coraz uboższych w rasę ludzką "Wielkich miastach" i w wyniku tego w miarę upływu czasu zaczynają żądzić na terenie Państwa Mast Zjednoczonych. Na tronie Donterqoou zasiada Elodon Kartis król elekcyjny wybrany przez radę starszych, złorzona jest ona z przedstawicieli wszystkich klanów krasnoludzkich. Ostatni z rodu królów ludzkich jest namiestnikiem w Kings. Z powodu panującej w wokuł zmarżliny jedynym utrzymaniem dla królewstwa jest wydobycie kruszców, powstaje wiele nowych kopalni, w których jako tania siła robocza pracują ludzie a czasem nawet elfy, dostaja oni gorsze pensje od krasnoludów czy gnomów uważani za nierówna z nimi mniejszośc rasową. W związku z taka sytułacja ludzie wstrzynaja bunt. 607r. robotnicy z strajkujących kopalni wbiegają na ulice Donterqoou i atakują straże miasta. Po uciszeniu buntu król Kartis rozkazuje powieść co 3 ludzkiego strajkującego robotnika kopalni. Zamiast jednak uciszyć ludzi władca jeszcze bardziej ich rozjudza powstaja grupy namiestników oferujących zabijanie ważnych krasnoludzkich użędników i magnatów. W państwie panuje wojna domowa na tle rasowym. Elodon próbują zapanować nad sytuacją wprowadza specjalną organizacje mającą na celu znależienie i unieszkodliwienie gróp najemników.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Zapraszamy wszystkich chętnych do gry w DnD Strona Główna -> Historia "Państwa Miast Zjednoczonych" oraz mapa krainy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin